26 February 2011

♥ short form story 4 bulan 1 minggu 5 hari ♥

4 bulan 1 minggu 5 hari yaaww !
genap aku hidup sendiri tampa ditemani BOYFIE :) ehhh, tak kisah tapi nak kongsi sahaja okayy :)
kalau rasa meluat kaa pa, p men jaoh-2 naa . tak payah nak sebok-2 kat blog orang ! DAMN !

alhamdulillah syukur nikmat kepada Allah sebab memberikan kebahagiaan dan ketabahan kepada kuh untuk jalani kehidupan disamping keluarga yang tercinta . Aku kuat ! Tabah ! kenapa ?? sebab aku dapat terima kenyataan dan tak buat benda-2 yang bodoh like 1) bunuh diri - neraka jawapnya . 2) menerima kehadiran orang baru dengan cepat - OHH TIDAK . nampak sangat desperate kan kan ?? heee . 3) crying, crying, crying until now - wow ! mau bengkak mata den neyh haa . tak mahu lah . walaupun dulu frust menungging terlampau dan hari-2 duk nangis tapi sekarang tidak lagi . YEY !

tapi kan, kadang-2 rasa sunyi juga sebab nyaa ... jeng, jeng jeng . hehehe . sebab nya, pabila kawan-2 berpacaran, saya ?? saya merasakan diri saya diangap menggangu cinta daun pisang mereka . betul ke tidak ? betul ke tidak ? betul ke tidak ? heeee . walaupun besfriend-2 semua tidak merasakan begitu, tetapi sebagai seorang PEREMPUAN tulen, aku tahu perasaan kamu semua . dont worry, im okayy lah . walau korang tinggal aku pun, aku boleh survive . mana tahu dapat cari jodoh kaa bila jalan sorang-2 tue kan ?? hahaha . poyos gilas lah kau eda ! hahaha

cerita dia atas tidak ada kena mengena dengan sesiapa tahu ? RILEX ! kalau ada masa lagi, jum sambung story kita yaa . hah ! terlupa . terima kasih tidak terhingga (ehh, macam berpidato lah pulak . haha ) kepada SARA(my lilt sist), CUJA, YAP, SYED, BASYA, AMIR, JIA, NEDDY, PAEH, ZHARIF, EWAN@HAKKA, NINA, JJ, YOON, FIQ, ELLY, MIRA, DENA dan ramai lagi (sorry kalau takde nama . jangan ambik hati sebab yang takde nama neyh laa yang aku sayang lebih ! hehehe ) sebab korang memang BEST ! thumbs up skali naa ? kiss sikit tapi dari jaoo sudah ! hehehe . kita banayak habiskan masa walling, chatting, hang out semua . sedikit sebanyak dapat menghilangkan kebosanan kan kan ? bestie lah yang paling best dari coupling :)

pagi-2 dah sebok nak tulis blog kan kan ? tapi, aku peduli paa . whatever, my mom and dad tidak dilupakan  . mom aku seorang yang spoting sebab hari-2 duk tanya aku mana boyfriend baru kuh . dia mahu jumpa . adoi ! sayang MAK gila-2 tahu . mwahhhhh !! hugs hugs sikit yaa :) papa pon, apa yang penting selama 4 bulan 1 minggu 5 hari ini aku dah banyak belajar ilmu yang tidak ternilai dan berhati-2 memilih cinta hati sebab akhirnya memakan diri . ingat, JANGAN MENGASIHANI MANUSIA LEBIH MENGASIHANI ALLAH S.W.T yaa kawan-2 . cinta yang agung hanyalah cinta kepada ALLAH :) bukan cinta yang bertahta kan nafsu . selamat pagi dan majulah diri untuk diri sendiri ! mwahkssss :)


( picture neyh khas untuk kawan-2 saya saja)
kau yang suka CNP ! jangan nak copy-2 lah sangat . bila lah nak maju kalau duk copy hak orang . so DAMN lah kau ! haiyaaa .




NOW, i HAPPY TO YOU :) anyway, aku tak kan berhenti untuk teruskan kehidupan dan kegilaan aku bersama yang tersayang walaupun pernah dilukai satu ketika dulu . CHILLS GIRL ! go go and go !!!