28 January 2012

Selamat Tengah Hari 28 Jan :)

Salam Sabtu geng! Rindu nak update blog sekarang! Tapi takde idea laa geng. hurmmmm :(
Life still okay :) Rindu Mr KAA saya yang tengah bercuti dekat Cameron Highland tuh.
p/s: Jealous laa dengan you sayang sebab i tak pernah sampai kut! hehehehe *gedik tak?

Tapi KAA dah janji nak bawa aku pergi sana one day :) Insyaallah satu hari nanti okay syg? heeee.
Hari-2 yang aku lalui tak sama seperti dulu. Suram, sedih, kecewa semua ada. Aku dekat sini hanya bertemankan hati yang tabah jer. Biar laa apa orang nak cakap, nak maki, nak buat semua aku tak kisah. Insyaallah, Allah ada bersama aku. Hanya BFF aku yang jadi tempat aku mengadu. Family nan KAA. Thanks for everything. Aku berterima kasih sangat.

Sakit! Sakit sangat bila orang duk maki kita kan? Sedih, sebak semua ada. Aku menangis takde siapa tahu. Tak sangka ada lagi manusia yang berdendam dengan aku. Sebab apa, entah laa. Aku tak pernah ganggu hidup dia semua. Siap doakan kebahagiaan diorang. Tapi diorang, sebaliknya. Dont worry, what goes around comes around lah. Karma always there :) Mama cakap, biar orang buat kita jangan kita buat orang. Then, doa orang teranayia akan lebih termakbul. Aku tak pernah doa buruk2 untuk diorang. Cuma satu yang aku mintak, berubahlaa. Aku takut aku pergi dulu sebelum diorang datang minta maaf dengan aku. Buat masa neyh, aku memang tak dapat terima apa yang diorang buat pada aku. Sedihnyerr :( Hanya tuhan saja yang tahu. You know what, BFF aku semua cakap aku kuat. Sebab aku boleh buat bodoh jer. Buat macam takdek apa yang berlaku. Jap! Kuat apa bendanya kalau hari2 asyik kena maki. Tak pernah reda sikit pun. Tapi aku rasa apa yang aku buat sekarang boleh tenangkan hati aku. FB and Twitter aku hold dulu dari online. Aku perlu kumpul kekuatan untu hadapi dan tengok semua tuh. Sapa cakap aku kuatt?? Huh! Its really hard to face it laaa. Bayangkan orang maki kita dekat public siap boleh mention lagi nama bf aku. Ada ker patut? Diorang suruh aku saman malu tapi entah laa. Aku tak bersedia nak ambil tindakan apa apa lagi. Just follow their flow. Nak tengok sejauh mana diorang boleh buat aku macam neyh. Silent is better tapi bila aku dah tak kuat, Insyaallah aku akan cari jalan macam mana nak settle benda neyh semua. Aku dah ambil semua bukti caci makian tue semua dan aku dah simpan. Bukan apa, bertindak slow-2 kan? Tapi, apa yang aku harapkan, diorang akan sedar secepat mungkin. Mungkin aku akan maafkan diorang dalam sekelip mata. Allah kan maha mengetahui. Setiap perbuatan kita ada makna dan hikmahnya. So, kesabaran itu penting.

Kawan adalah benda yang paling berharga dalam hidup kita. Memang susah nak cari kawan yang boleh sehidup semati, sesusah sesenang tapi sebelum dapat semua tue, mesti ada halangan kan. Hidup kalau takde halangan tak best laaa. Umpana hidup macam takde makna jerr. Acewahh! Bermadah pulak laa ite tengah hari buta neyh! Hahahaha. 

P/S for 28 Januari 2012:

1) Perent: IMISSYOUSODAMNMUCH specially mama dan ayah :(
2) BFF: Kami still gorgeous. Aku beruntung dapat bff yang gengster dohh! specially CT dan YAM! Muahahahaa
3) BF: Even jauh, dia selalu bagi support! Thanks KAA, ILY and IMY  :) Hubungan jarak jauh neyh perlukan kekuatan yang maksimum. So, ubat dia adalah kejujuran dan kesetian. Bila dua-2 boleh bagi komitmen, Insyaallah tak kan ada apa-2 yang berlaku. So sayang, take care yourself! Jaga mata, hati, jiwa!



Fulls of love,
RAR :)