21 March 2011

entah laa : |

penat ! sakit kaki sakit hati sakit gigi and sakit segalanya lah . herrrr ! pelik lah sejak dua tiga hari neyh aku rasa macam ada jaa yang tak kena . tak tahu lah kenapa boleh jadi cam neyh . emmm .
kadang-2 jadi tekanan perasaan aku . 
psssttt, aku rindu dia lah . rindu sangat nak dengar suara dia, nak berbual sama dia, nak gelak sama dia, makan sama dia, jejalan sama dia . Ohh God, kuatkanlah semangat aku neyh . tetiba aku teringat kat dia . kenapa yaa ? ke dia ingat aku juga sekarang neyh ? emmm, kalau dia ingat, untung laa . kalau tak, biar lah . dia ada life dia . buat apa nak ungkit lagi .



kekadang, aku jadi jealous lah nan orang . duk texting, duk dating . bukan aku tak pernah lalui tapi benda tue semua terlalu terindah buat aku . tak sanggup nak lupakan . apa pun, aku kena kuat kan ! like HULK ! hehehe . bukan semua kita impikan kita akan dapat . aku masih setia pada janji and aku masih tak dapat lupakan dia . kenapa yaa ? KENAPA ! kenapa tuhan masih biarkan memori aku dengan dia ada dalam ingatan aku . emmmmm .

kepada Ahmad Yusri Bin Yaacob, ini semua untuk u .

i still sayangkan u sampai sekarang . i rindukan semua yang pernah kita lalui bersama . janji kita yang banyak lagi yang tak terlaksana . yang kita impikan bersama . masih tak jadi kenyataan . terlalu awal kita berpisah . its really hard to face it . TAPI, i tetap ingat pesanan u pada i . jaga diri i sebaik mungkin . ada  lagi yang lebih baik dari u . tapi, u tak cukup baik kew ? i bersyukur sebab tuhan temukan i dengan u pada masa i ditempat orang . jaoh dari family, saudara . u ada untuk i . i akan ingat semua pesanan u . i janji tak kan ulangi lagi perangai i yang buruk neyh . yang kuat merajuk, kuat memarah, kuat kongkong . AARRGHH ! kalau lah i boleh putarkan balik masa mula-2 kita kenal, i tak kan buat tue semua . but, i insan biasa . hamba ALLAH yang lemah . i tak sempurna . i banyak kekurangan . 
terima kasih juga sebab u sempat celebrate our 1st year anniversary . 1 year kan ? time tue kita celebrate dengan Adam kat Pantai Bersih . kita main lari-2 tepi pantai, u gendong i sampai i jatuh atas pasir , HAHAHA . kelakar gila ! i tak boleh lupa tahu . then kita makan McD sampai kenyang . tahap pelahap tue . haha . macam tak jumpa McD setahun . pagi esoknya, i ada quiz then i tak tido balik tue . duk study sampai text nan u and lastly, u yang tertidur . thanks sebab teman i yaa malam tue . 29 September 2010 . the best day i ever had u . thanks you so much . really missing that time . sweet memories between us kan :)  
walaupun semua tue tak kan ada lagi untuk i, i akan cuba sedaya upaya tak kan hilangkan semua kenangan kita . selagi i tak jumpa pengganti diri u yang betul-2 boleh gantikan tempat u, selagi tue kenangan kita akan tetap bersama . walaupun setahun lebih tapi memori tue sikit sebanyak dapat happy kan i :)


kalau lah dia boleh baca luahan hati aku neyh, apa reaksi dia yaa ? dia gelak kew dia maki aku ? haha . whatever lah . kalau dia baca, anggap lah aku tulis sebab aku syok sendiri . HAHAHA . 
dah 5 bulan aku terputus hubungan dengan dia sebab girlfriend baru dia block aku dalam FB dia then langsung tak contact . before this, ada juga kami call . atas dasar kawan okay . aku tak dak lah nak feeling-2 kat dia . hehehehe . I BEHAVE MY SELF :) . 
aku pun tak faham kenapa girlfriend dia sanggup putuskan sillaturahim aku dengan dia dan hubungan family aku dengan dia . aku tak minta nak kembali pada dia . aku tak pernah terfikir nak rampas dia balik . aku pun perempuan sama . aku faham . dia dah jadi hak orang buat apa aku nak terhegeh kan ? !

haa, perkara pertama aku tanya bila dia call aku, mak dia lah . dia pun sama . dia akan tanya mak aku dulu before aku sebab dia rapat sangat dengan mak aku . mak aku sayang dia . dan sampai hari neyh mak aku tak tahu yang aku dah break up nan dia . apa yang dia tahu, mamat neyh busy dengan praktikal and tak dak masa kami nak berbual . jahat aku kan ? tapi, aku buat untuk kebaikan kami . aku takut mak aku call dia senyap-2 tanya kenpa . even aku gaduh pun dia duk pujuk mamat neyh . ADOI, sabar saja lah . hehehe .

bukan aku tak cuba nak lupakan dia tapi payah . kami berpisah pun sebab dia tinggalkan aku time aku tak tahu papa then time kami bahagia . bukan aku nak tagih simpati dia sebab aku tulis blog . aku cuma nak kongsi pengalaman bersama korang . why not kan ? bukan aku tak dapat terima kenyataan, aku boleh tapi masih terlalu awal . aku bukan seorang yang mudah jatuh cinta . aku pun bukan seorang yang mudah cari pengganti . alang-2 bila dah berkenan, bialah berkekalan kan ? kita bercinta bukan untuk sehari dua . dengan izin Allah, sampai ke jingjang pelamin dan akhir hayat . aku tak obses pada dia . dan aku bukan sorang yang boleh lupakan pengorbanan orang . walaupun aku tak dapat balas, hanya ALLAH yang balas . tapi cuma satu jaa apa yang aku pegang, JANGAN MENGASIHANI MANUSIA LEBIH DARI MENGASIHANI ALLAH SWT .




walau apa pun aku tetap tak kan kembali pada dia lagi . itu janji aku . aku akan tepati janji aku . apa yang berlaku, ada hikmahnya laa . jika tuhan dah tuliskan jodoh aku bersama dia, aku terima dan jika tak juga, aku terima seadanya . its doest matter lah . aku yakin pada diri aku . aku boleh . doakan perjalanan hidup aku yaa kalian... amin .


i will missing you,
*p/s : i wish that you will be happy forever !