24 March 2011

Fulls of Love !

hyep ! hari neyh 24 Mac 2011 . hari Khamis ;
yang cukup perfect and nice . firstly, nak story hari neyh ada lunch dekat hotel SHAHZAN INN for us from company . BEST GILAK !! hehehe but, bukan nak cerita pasal tue tapi nak cerita pasal 2 orang bos dan kaka yang terbaik dan sama baik dengan kaka kandung kuh . HIHIHIHHIHII .

jeng jeng jeng, mereka ialah................. 1st, kaka NAZIHAH dan 2nd, kaka MALISSA . depa memang best ! paling best lah katakan . depa macam besfriend aku tuh . pegi mana-2 kalau depa duk ajaq, aku lah pengikut setia . bila time depa story, aku dah taw dah . gossip hangat dan terkini but, i will keep it yaa kaka cantik . heeee . pandai makan pandai simpan kan kan ? heee . banyak gila sweet memory nan depa . haishh, memang boleh dikatakan, apa yang baru bagi aku semua dari depa lah . depa banyak explore kan aku, bagi nasihat yang memang happy selalu then macam-2 lagi lah . tidur sekatil tapi kaka lisa yang lebih nya . sampai satu katil dia sorang jaa . HAHAHAHAHA . BEST gila .

Nak ucap terima kasih jugak kat depa sebab belanja aku makan chicken rice shop, breakfast kat McD, prosperity McD kat The Curve, Black Canyon, Johnny, Nando's, (peri-2 chicken) heee, starbucks mocha (besar punya) hahaha, credit to kaka Jia, makan kat putrajaya (dengan kaka Lisa) tempat rosyam nor and rita rudaini berlakon heeeee, Sushi King (gila sedap ! haha ) and macam-2 lagi ahh (tak larat nak list) bawak pegi jalan-2, bagi tahu rahsia kekurusan depa (yang aku duk minum skang neyh, ayaq diet lah) hasil yang nampak positifnya terutama kaka Jia, bagi tahu ubat jerawat yang seperb (kaka lisa kata, mujarab gilak) then bagus . HEHEHEHEHEE . most thanks you lah ! one day, bila aku dah berjaya, insyaallah, aku takkan lupa depa . depa banyak makan garam dari aku . bak kata orang, Sifu . ngeeee :) haaa kaka Jia, bila nak kahwin nanti, jangan lupa jemput saya yaa ! COPPP ! nak jadi pengapit sebab time kaka Lisa kahwin, kami tak bertemu lagi laa . untuk kaka Lisa plak, may God bless your wedding yaa . cepat-2 pregnant . nak main dengan baby laa :)


neyh laa kaka cantik tue, yang free hair tue, kaka Malissa, yang manis tue, kaka Nazihah . ily 
(sorry ambik picture curik-2 . maap kan beta kaka cantik !)


Next kita proceed pula bestie aku, selaku adik angkatku . Sarah Mohamad . walaupun kami tak oernah jumpa and only FB dan texting tempat kami bertemu, dah cukup . insyaallah bila aku balik Kedah, panjang umur aku kan datang jumpa dia . bawak ceklat sebab baru-2 neyh dia dapat 2A dalam SPM . congrate yaa dikk . nak cerita pasal dia pun takkan habis sebab too many happy story kami . she are the best i ever had !! thanks yaa SARA !!

neyh laa Sara saya . sorry dik, amek gamba curik-2 ! ampunnn ;)


last but not least, walaupun kak Jia selalu kate aku neyh poyo dan feeling terlebih sebab post ayat jiwang-2, its okengg . tak kisah sebab aku memang dah tak dak perasaan (hahahahahaha) and depa best ! kalau depa tak dak, tak best office . tak dak sapa nak bergurau nan aku neyh haa . dah laa tak dak BF . kawan pun jauh ! hehehehe (sat lagi depa duk kutuk aku lah ney ) hahahahaha

papa pun, i am gonna says THANKS A LOT for everything yang depa dah bagi tak kira papa pun and aku pun nak says SORRY juga kalau sometimes depa rasa aku poyo kaa, apa kaa, hehehe . sebab depa neyh cantik . aku dak ! ngeee :) hopefully, kami still kawan and tak dak papa halangan selama kami berkawan . 

fulls of love, EDA .