08 August 2011

Hari ke-lapan

Assalamualaikum dudes and babes ! macam tak terlambat lagi aku nak ucap salam Ramdhan Al - Mubarak kan ?? heeee :) walaupun dah masuk hari ke 8 kita berpuasa . Alhamdulillah, semua dalam keadaan baik dan lancar . macam biasa, tahun neyh berpuasa di Kulim . emmm, nak buat macam mana kan . terpaksa laaa . demi nak mencapai kejayaan ! hehehe . nak sambut 1st Ramadhan di Kuantan pun tak sempat even ada cuti dulu sebab ada kuiz dan assignment yang perlu settle . sabar laa . sabar itu kan separuh dari iman ? walaupun sedih juga tapi takpa laa . aku stilll ada Ct, Princess, and Yam . tak lupa super heroes aku, Mr Ash ! iloveyou all super fucking damn much tahu !! tak da diorang, tataw laa apa jadi . hehehe . 

Walau apa pun, still sedih sebab rindu family yang jaoh tue . jeles laa dekat member-2 yang duduk dekat neyh . weekend jaaa, balik kampung . makan masakan mak . aku rindu asam pedas dan ayam merah maa :( huwaaaaaa ! sedih nyaaa . tue laa feberet saya yaa :( maa, rindu laa semua tue . penat sangat study ! duk perah otak ingat segala apa kat sini . sedih ya Allah ! swearrrr . kalau jaa gadoh dengan Mr Ash tue, selalu ugut dia nak balik kampung dan tak mau balik-2 dah . then, dia pun apa lagi . menggelabah . kadang-2 suruh balik juga tapi hati tue, berat gila *hahahaha . yaka mr Ashh ? sorry laa kalau tak aehh . kenal u cam mana . btwy, ILOVEYOU ! heee *dan2 nanak feeling dekat sini kan .

Tak lama dah nak balik kampung neyh . just counting days saja neyh . tapi, ada berita tak happy ! tiket balik direct Kuantan dah habis . sedih nyaa :( tak pasal-2 aku kena runcit tahu dak ! wahai warga Kuantan, ramai juga yaa duduk dekat Kulim neyh . tapi kann, kenapa aku tak tahu dan tak pernah jumpa aeee ? hehehe .teruk betul laaa . ada juga orang macam aku kan *aehhh, ada laaa . heeee ! 25 Ogos aku akan bertolak dari Kulim ke kL then singgah PJ dulu rumah angah . nasib baik angah duk offer diri nak ambil . kalau tak, merapu laaa . tapi, alangkah best nyaa kalau Mr Ash ikut balik raya sekali . heee . mesti seronok ! *perasan lebih sebab tak mungkin aehhh . tapi, hujung tahun neyh, dia kena jugak ikut saya balik Kuantan ! yeahhhh !

OK laaa . cukup dulu ! baru hari kelapan dah kecoh-2 . soo, buat diam sudah ! hahaha . pesanan buat yang tersayang :

1) Maaa, ayah Cuja dan semua, tunggu kepulangan saya yang jauh di perantauan neyh :(
2) Makcik-2 dekat bazar tue, please laa . jangan duk cekik darah sangat nahh . bulan puasa neyh -,-
3) Geng-2 huga, terima kasih sebab hari-2 duk tengok muka korang . dah lekat dalam kepala neyh tahu dak ! heeee :) ILY !
4) Mr Ash, bulan puasa kurangkan kemarahan anda kepda saya nahh . nanti puasa awak jadi kurus . tak syokk laa kan ? heee :)
5) Lecturer-2 sekalian, please bagi quiz dan assignment yang paling senang supaya mudah untuk kami dapat 4flat ! heee <3 <3

*semoga direstui segala dan doakan daku disini yaa semua ! see yaa, bye-2 :)

full of love,
fiey