18 August 2011

what if

what if ? 
hari neyh nanak feeling sikit ! heee :) motifnyaa, sidia membawa diri daa . langsung tak text langsung tak dapat dengar suara dia . kalau laa aku dapat undurkan masa dua tahun yang lalu . alangkah indahnyaa hidup aku , alangkah bahagianya hidup aku . Ya Allah, terima kasih kerna berikan aku pengganti yang baru yang betul memahami dan betul menyayangi aku . Muhamad Saifullah Ashraf, terima kasih atas segalanya . tapi, kenapa hari neyh awak diamkan diri ae ? terasa macam awak dah jauh laaa . sedihnyaaa (:":)

balik pada story dua tahun lepas, kalau laaa dapat aku undurkan masa alangkah bahagianyaa laaa hidup . macam dunia neyh aku yang punyaaa . hehehe :) tak kan laa aku nak siakan setahun lebih dengan orang yang tak sepatutnyaa . huh ! tak dak makna semua . segalanya macam apa ntah ! kadang-2 aku rasa menyesal tahap gaban dan babun laa . hanya tuhan saja yang tahu betapa deritanyaa aku *cewah, ayat jiwang doe ! haha . tapi, sumpah dalam hati kau, aku betul-2 rasa terkilan dan sebak . sanggup dia tinggalkan aku dan tak terlintas sikit pun perasaan sayang dia pada aku . baru aku sedar sekarang, tak semestinya lelaki yang kita sayang akan jadi milik kita selamanya *betul ke ayat aku neyh ? hahaha . takpa laa . its ok ! maklumlah, lepas berbuka tadi kan . hee :)

sayang saya, sorry laaa if i ada buat salah dengan u okay :) wink wink sikit ! heee . rasa macam tak lengkap hidup kalau dia tak call and text satu hari . maklumlah, tengah in love kan kan ? heee . dia seorang yang :

- kuat semangat
- kesabaran yang tinggi
- romantik, auwww ! hehe
- tegas
- mudah memafkan
- tak mudah putus asa
- yang paling penting, tinggi dari saya ! HAHAHAHA

harap-2, dia tak buat perangai laa . kalau tak, tak mau kawan dah aehh . memang tak mau ! dua tahun kami kawan . dah kenal sangat diri masing-2 tue cemana . tapi, apakan daya, kalau tak dak jodoh kan ? terima seadanya suda lerr . heee :) 

p/s : Mr Ash, ILOVEYOU so much sayang ! sayang yang tak terbandingnyaa . harap dalam hati you, ada family you and i jaa okay . thats all :) apa yang saya harapkan, kesetiaan, kejujuran dan kasih sayang awak pada saya tidak akan hilangnyaa <3 <3 ILY  more n more bie ! u adalah segalanya bagi i . susah senang i dengan u semua . terima kasih ! thanks for everything !


ILY Muhammad Saifullah Ashraf :)



fulls of love,
fiey