23 November 2011

Finally !


bermulalah kehidupan aku sebagai seorang yang single mingle . one more time ! Entry pun, tak keruan laa. Emmmm :( thanks MSA after AY . I really happy ! HAPPY gila ! *happy kerrrrr ? Merana kut -,- ahh, lantak lah . orang dah bikin kita dukalara, buat apa nak kenang ! terima kasih sangat - sangat . Whatever, aku still kena teruskan hidup dan teruskan segalanya . Aku boleh ! dulu pun, bukan kejap aku boleh single . lama juga . Chills sudah :) apa salah aku, dosa aku pun aku tak tahu. Semua nak tinggalkan aku. senang senang, biar maa yang cari jodoh suda lerrr . malas nak fikir panjang sangat . penat kut. aku tahu aku bukan perfect . aku pun tahu diri aku sebenar. tak layak buat kamu berdua . aku bukan perempuan pilihan yang terbaik untuk anda berdua. tapi, cuma satu, kau tak kan dapat perempuan yang akan sayang kau macam mana sayangnya aku pada kau berdua . cukup lah, aku penat sangat nak berfikir !
k laaa, nak tido . BYE :(

*air mata kedua yang tak berhenti mengalir disebabkan kau (lelaki) -,-