24 November 2011

I Loike !

Salam sejahtera geng :)
Ngeeee :) nanak tenyum tenyum macam kerang busuk buleyy dakk ? sebab hati tengah pecah remuk :( Gundah gulana dan sedih sepam ! Omaigod Omaigod, please laaa bagi kekuatan untuk aku okay .
Entry kali neyh just wanna saying benda hat paling aku suka ! yaaa, MY PEBERET !

K I P A S A N G I N W A R N A W A R N I
 |
 |
 |
 v
neyh laa kipas nyaa. Cantik bukan? Nice to look but once broken, you willing to pay ! Muahahaha :D

Teringat zaman dulu - dulu, adalah sorang hamba Allah neyh belikan untuk aku sebab aku merajuk macam budak kecik . Muahahahah :D tak sangka dalam marah dia, dia pergi beli juga untuk aku. Aku pun apa lagi, melompat, tenyum sampai ke telinga lerr. Boleh dikatakan, semua background ak, aku buh picture neyh. Tapi, apakan daya, kipas tue dah lenyap dari muka bumi neyh sebab dibaham oleh anak sedare aku serupa macam harimau tue . Auuuummmmmm -,- *takut tak ? 
Motif aku suka kipas neyh : Warna warni, cantik, bila angin tiup, terasa macam nak makan-2 jaa kipas neyh sebab terlalu cantik. Dengan warna-2 tue buatkan aku rasa selesa dan tenang.

*So, kalau takmau aku merajuk, nak pujuk aku kaa apa, p beli lekaih kipas yang macam neyh. Aku akan senyum lebar ! Muahahahha :D sorry, im just kidding babe ! See you soon, bubye :)


Fulls of love,
Fiey