18 May 2011

Good Job !

assalamualaikum and very good evening everybody :) today, aku mau story about picture and friends . aku belek-2 FB then ternampak satu album yang ada picture from DSLR yang aku di snap kan about 4 month ago . waaa, its take along time to publish my entry neyh . HAHA . okay, lets proceed yaa . thanks kepada Ridhwan Ramli sebab sudi snap picture aku neyh . alhamdulillah, kawan aku akan menjadi seorang photografer tak lama lagi . untung laa dia . hehehe . nanti geng-2 kahwin boleh bagi murah-2 kan, silap-2, free langsung -.- *gediks


it was precious days for me and i will remember it until my last breath . thanks sahabat sebab lakukan dengan terbaik then i will prayed for u and wish you luck for everything that u doing it . 
p/s : precious, precious and precious days ! aummmmm