10 May 2011

happy gila

assalamualaikum geng . sorry, aku flu sikit hari neyh . soo, korang duduk jaoh-2 naa sikit dari aku . takut berjangkit . haaaaaacuuummmm ! haaa, tengok, dah mula laa . ketepi, ketepi, ketepi . beri laluan . HAHAHAHA.

hari neyh, hari yang indah bagi aku . haaa, aku drive dekat highway tadi . yaa ampun korang, best gila . smooth jaa bawak keta . takde laa penat sangat kaki neyh nak main kelas kan . kelas darjah satu, dua, tiga dan empat . nasib baik reverse tak kena dekat highway  . hahahaha, alamatnya, aku lintang pukang ahh . tapi tadi, lori besaq-2 habaq hang semua . uissh, takut haih . ketaq pala cakap lue derr .
ehh, sat-2 . asal campur semua bahasa neyh weyy . entah papa lah kau hari neyh . al maklum laa, aku kan flu sikit . rasa-2 nak demam pun ada . i am sorry ! hahaha *fuck gila dekat Amir Maharaja Lawak . herrr, tak suka then spoil kan mood aku . kesian kut tengok dia melawak . haishhh !
ok, sambung balik ke excited kan aku bawak kete dekat highway tadi . alhamdulillah, aku dah makin berani sikit dan aku harus kekalkan keberanian aku neyh . hehehe, biasalah, aku kan nak bawa maa aku balik Pekan nanti . so, jalan nak balik sana tue, pelik sikit . even highway pun, jalan kampung kan . banyak menda yang tak terduga akan jadi . tapi, tue semua Allah yang tentukan kan . mau rilex, sudah aa derr . HAHAHA . apa yang seronok nyaa, pengalaman baru aku  hari neyh . alhamdulillah, Allah S.W.T merestuai apa yang aku buat . nanti, boleh lah  aku drive pulak time pegi Pulau Pinang dengan geng-2 aku neyh . geng huga-2 . hehehe, i really miss u all damn much . hurrgghh !

ok laa, nak teman maa dekat luar sebab ayah dengan adik keluar pegi beli roti canai . adik teringin pulak nak makan roti canai . awat tataw napa . hah, semua keluar . haha . biasanya, dia tak makan roti canai . k laa geng, have a precious day yaa semua . love hugss, bye -.-