19 May 2011

i am taken finally

assalamualaikum and very good morning geng ! alhamdulillah, syukur hari neyh aku still alive . hehehe .
emmmm, finally, finally i am already taken with the greatest men in the world, Mr Ash . 
thanks sebab sudi terima diri i yang tak seberapa neyh . walaupun dah setahun lebih kita kenal baru hari neyh kita dapat declare our relationship . i akan cuba sedaya upaya i untuk sayang u dan ingat cita-2 kita sama . nak belajar rajin-2 then lepas habis dip, kita akn sambung deg lagi . kerja best-2 then kalau hubungan kita berkekalan, insayallah . ada laa nanti . hehehe *malas nak cakap, nanti kata gatai . hahahahaha -.- yang penting habiskan cita-2 kita dulu okay !
Alhamdulillah, aku syukur sangat sebab setelah 7 bulan aku being alone, dia datang tampa jemu dan hari-2 duk teman aku walaupun dulu, aku ada bf then dia ada gf . now dah single then he's mine now . walaupun ada cerita yang tersendiri dalam hubungan kami but aku rasa aku buat keputusan yang terbaik untuk diri aku , aku tahu pernah sakiti hati dia dulu . sekarang, aku datang nak tebus balik kesalahan aku . semoga Allah merestui hubungan kami, Amin .


pray for us everybody :)
p/s : maa, lepas neyh ma tak payah nak cari jodoh kat kak lagi yek . hihihihihihi

IMY +  ILY Ashraf Muhammad Saifullah .