25 May 2011

Benci doe perasaan neyh !

apa perasaan korang kan kalau bf korang sekarang neyh duk ingat lagi dekat gf dia ?? then apa yang korang buat ? mesti sakit kan nak hadapi . emmm, aku pun tataw nak cakap camna . rasa macam sedang lalui benda tue *tapi memang betul pun . sedih dan pilu kut -.- kalau yaa pun, tak payah laa sampai aku tahu kan ? simpan dalam hati sudah . aku tahu, lelaki tak kan cepat lupakan ex dia . yaa, itu fakta dan realiti doe . aku kena terima . tapi kenapa ex aku dulu begitu cepat lupakan aku ?? 7 bulan lebih aku baru terima orang lain sedangkan dia ? aku dah cukup benci dengan dia sekarang . perasaan sayang selama setahun lebih kami kawan dah jadi debu ! debu yang bertebangan dan yang tak punya papa . aku nak tengok muka dia pun aku dah tak kuat . dah tak boleh ! apa yang kami pernah lalui dulu tue semua aku dah lupa ! sbesar zarah pun aku tak ingat ! aku bukan jenis yang dah buang ambik balik . sorry to say lah . tak semudah itu ! dalam erti kata laen, ZERO laa derr . cuma aku harap, Allah balas dengan adilnya . to saja . adakah aku juga ambil keputusan yang betul sekarang neyh ? adakah masih ada harapan untuk bf aku dengan ex  dia kembali ? patut ke aku lepaskan dia semula ? oh God, tolong laa aku . aku rasa tak kuat . aku mengaku masa aku tulis entry neyh, hati aku begitu sebak sambil nangis *tak malu kan ?? tapi, apakan daya . menangis salah satu lepas geram . kenapa lah time aku nak bahagia ada jaa yang menimpa ? mesti sedih lagi kalau aku tengok depan-2 kan ? ish, sumpah aku tak kuat .

sumpah aku takmau perkara lepas jadi lagi . aku tak mau dah . cukup-2 laa . tapi, kalau tuhan nak bagi juga, apakan daya aku kan ? terima dengan seadanya . tapi, aku dah tak mau fikir negatif dah . aku kan cuba fikir positif jaa dan buang segala perangai buruk aku dulu . memang aku menjengkelkan dulu *bak kata manusia yang aku tak kan pernah maafkan dia . tapi dia kena ingat, Allah dapat ampunkan dosa dia kalau dia bertaubat dan Allah tak kan ampunkan dosa sesama manusia . tapi takpe, aku akan buktikan dekat dia yang aku akan bahagia bersama bf aku skang dan aku sedia berkorban macam mana aku berkorban untuk dia dulu . lepaskan dia demi kebahagian dia . aku sanggup . dan aku cuma harapkan, kejujuran dan keikhlasan dia untuk aku . suka cakap suka, tak suka cakap tak suka . terus terang saja .
ok, harap mood aku akan okay lepas neyh . bukan apa, senggugut pun tak habis lagi . tambah plak sakit hati . haishh, boleh tahan laa panasnyaa . sambil dengar lagu-2 sedih neyh, dapat layan perasaan sikit kan . aku harap dia faham perasaan aku skang . bukan aku tak suka dia kawan dan berhubung lagi dengan ex dia tapi, sekurang-2 jaga perasaan aku sama . aku tak larang dia nak buat apa . alhamdulillah, dia okay . tak buat hal . aku bagi kepercayaan dekat dia semoga dia guna dengan baik harapnya . tapi kalau tak, sorry to say laa . aku nak hubungan yang bahagia dan lengkap walau tak sempurna *memang laa, mana ada benda perfect kan -.-

Okay, tak mau merapu jaoh dah . tak mau ingat kisah silam dah . yang lepas-2 laa . tak kan terulang balik *kalau ulang pun aku takmau haihh ! grrr . hehehe . lagu sekarang, Sofea Jane . best gila lagu neyh . sayu jaa dengaq . semoga Allah berkati hubungan kami, Amin :)