14 April 2011

Bercampur baur rasa ini .

dup dap dup dap rasa hati lani . taktaw napa . emmmm, masa semakin cepat berlalu . hari berganti hari . praktikal aku pun hampir ke penghujung . maybe dalam 2 weeks lagi . OMG, cepat nyaa masa yang berlalu . hampir 6 bulan dah aku dekat Kuantan . kampung halaman aku . 6 bulan jugak single mingle . Alhamdulillah, syukur . masih mampu tersenyum walau dalam hati, hanya tuhan saja yang tahu . hari berganti hari aku tetap tabah then usaha gigih sampai aku dapat apa yang aku nak . kat sini pun, aku rasa aku daa dapat bantu mama dan teman dia . adik takda . praktikal lagi . tak habis-2 . maklum lah, nurse kan . banyak laa jalan nyaa . hihihihii . geng, aku boring laa tahap gaban neyh . F still ta contact aku lagi . tak tahu kenapa dia tue . kadang-2, aku rasa cam dia duk mainkan aku jaa . kadang-2 rasa dia caring gila dekat aku . entah laa, tak tahu . CONFUSED . sekarang, aku fokuskan kerja and report aku . aku takut kehilangan lagi . aku tak sanggup nak hadapi nyaa lagi . sakit sangat . mulai saat itu, aku belajar jangan terlalu sayangkan sidia dan jangan terlalu percayakan sidia . payah kita kelak *ok, malas nak ingat cerita lama . bila ingat-2 balik, bodoh jaa kau duk cakap yang aku sayang dia lagi . padahal, boleh benci dia.  boleh lenyapkan dia dari hati neyh . bukan payah pun . dia dah sakitkan hati kau, tinggalkan aku tampa perasaan, boleh kata *pergi mamp*s laa . kan ?? emmm .

nak balik kulim tak lama lagi . bersediakah aku dengan sebarang kemungkinan ?? emmm, napa aku duk fikir benda bodoh neyh semua haa . orang lain duk happy-2, aku ?? suk duka lara pasai paa . gila kut ?? HAHA . malas gila rasa nak duk sana dah . rasa tak sabar nak habiskan setahun lagi . emmm . aim aku sekarang, nak habiskan study cepat-2, jumpa Sarah Mohamad, adik angkat aku then jaga diri sebaik mungkin . Ya Allah, kau jauhilah aku dengan perkara yang tak elok disana nanti . cukup lah dugaan yang kau berikan aku dulu . tak tertanggung rasa . huh ! skang, aku duk layan lagu Talking to Moon by Bruno Mars . best gila lagu neyh . boleh hilangkan stress kut . jom ahh geng dengar ! best ! lagu Bruno mars semua jadi favorite aku . nak-2 lagi Grenade . perhh, layan perasaan kut lagu tueh . hihihii . easy come, easy go . tue lah realiti sekarang kan geng ?? biasalah, dunia . tak dapat lari dengan semua tue . sabor jew laa . 

aku tak terfikir siapa aku 10 tahun lagi . pakai fairlady dah kaa *besar angan-2 . haha, jadi mama dah kaa, jadi janda kaya dah kaa *weyh, mulut tak makan saman ohh ! GILA, then apa-2 lah . hihihihii . tak tahu macam mana . apa yang penting sekali, mama dan ayah ! mama selalu kata, dapat kew tengok aku kahwin nanti ? emmm, secara tak langsung, aku jadi tacing lah ! sekarang, aku hidup dengan mama, ayah dan adik jaa . tue jaa hidup mati aku . yang lain, semua dah kahwin dah ada ank bini . sapalah aku nak ganggu depa dah kan kan ? nanti, bila mama takde, sapa laa nak masak ayam masak kicap kat aku neyh haa . sapa nak teman aku pegi convocation aku . sapa nak tengok aku akad nikah . emmm, ya Allah, jangan lah kau ambil nyawa mama lagi . AMIN . ayah pun sama, kadang-2 aku duk mimpi depa dah tade . kalau lah betul terjadi, aku tak dapat bayangkan . dah-2, cukup lah cakap pasal neyh ! haishh . masuk lagu kedua aku dengar dari Bruno Mars, All She Knows . hari neyh hari Bruno Mars . my BF ! hohohoho *perasan !

p/s - tak payah nak tacing-2 sangat lah eda oi ! just taking care yourself, your family and your life okengg . 

*sejuk mata memandang awan yang indah tue . terasa mau jadi macam tue ahh . buley dakkk :|

ok lah, BYE *bak kata Ahmad Daniel (anak sedare aku) HAHA