18 April 2011

sedih lagi -.-

Assalamualaikum geng .
iam gona be okay today . fuhh ! syukur Alhamdulillah . buat masa sekarang, aku hold dulu menjelmakan diri di FB . malas nak online then, aku deactivated kan acc FB aku . lantak ahh ! malas nak fikir panjang . buat masa neyh, sapa mau contact aku, gune twitter, tumbler, skype and blog . habis cerita . nak senang lagi, call jew aku .

geng, jari tangan aku sakit lerr . bengkak :( nak typing pun payah . sakit gila ohh *aku nak angkat kain then, tak tahu space belakang neyh sempit . then, dengan senang hati, aku duk hayun tangan aku ke belakang then TAKKK ! terkena dekat dinding . dahlaa sekuat hati . pergh, hanya tuhan saja yang tahu ketika tue . fulaweyh, nikmat kejap . HAHAHA . then, mood pun dah jadi kurang :'(

nasib baik dekat opis boleh online . tak lah boring sangat . aku betul-2 not in good condition . kenapa ae ? entah laa . nak cakap pun tak reti daa. rasa macam hidup neyh kosong jaa . mungkin aku ada buat something yang buat orang susah hati kut ? sebab tue rasa tue pergi balik dekat aku *mungkin -.-

 p/s - nak pinjam bahu !! rasa macam nak menangis saja (:'':)
mom, i really depressed now :'(