08 April 2011

Nasi Daun Pisang ?

Entry neyh dibuat atas permintaan dua orang kakak yang membuli aku siang tadi time lunch . huh ! =.= . mati-2 ingat betul apa yang diorang cakap 'makan nasi daun pisang, kena siat-2 kiri kanan daun tue . baru menikmati nasi tue ' . HAHAHAHAHA . aku punya bebai, p dengar sakap diorang ! adoii, kena buli lagi ! *nasib baik aku tak makan lagi tahu . baru sampai jaa daun pisang tue . korang nak tahu apa lauk yang kami order tadi :

1) Nasi Putih *of course laa
2) Kuah kari ayam *perghh, panas-2 ! sodapp weyy .
3) Ayam masak apa ntah . HAHAHA . *sorry, tak reti nak sebut ahh . tak pick up sangat motif selok tengok orang tue duk hidang .
4) Ikan tenggiri goreng *aku punya lauk ! hihihihihii
5) Sotong masak sambal merah *tak pedas okayy :)
6) Sambal pedas petai ikan bilis *memang mengjilat tangan kaka Lisa ahh . HAHAHA

time neyh, lauk-2 kat atas tak sampai lagi . cuma yang ada, nasi panas, acar sayur, kerabu *tataw betul kew tak dan peria jaa .

gambar lauk tak sempat nak ambik sebab lapo sangat then trus ngap ! HAHAHAHA . memang teruk ahh perangai nyee . tapi tape ! sebab kami makan habis semua nyaa . licin ohhh . errrrrrkkkkk, alhamdulillah kenyang :)

terima kasih Kaka Malissa dan Kaka Nazihah sebab bawa saya pergi makan Nasi Daun Pisang for the first time . hehehehe

sempat capture jugak untuk diorang . HAHAHA

picture AKU ????
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Malu nak upload *sengal, HAHAHAHA
ehhh, ada tapi dalam i-phone kaka Lisa lahh . tak sempat nak ambik lagi laa dengan dia . takkan aku nak ambik sendiri guna fon aku dengan tangan yang bernasi tue kan ? takpa lah . nanti senang-2, aku upload then edit jaa . *gelojoh nak post entry neyh cepat-2 . HAHAHA . konklusinya, hari neyh aku belajar sesuatu yang baru daripada mereka lagi ! yey !!


FULLS OF LOVE, EDA.