30 April 2011

Terakhir di April

Selamat sejahtera semua . heee . maaf, sorry, kesal semua ada sebab dah lama tak buat entry baru . maklumlah, busy sikit mau habiskan praktikal aku neyh dan Alhamdulillah, syukur kepada Allah S.W.T sebab dengan izinnya, aku selamat habiskan praktikal aku selama 5 bulan di Pasdec . syukur, Alhamdulillah . semua dah selamat . aku, nina, amer dan fakhrul semua dah berjaya habiskan masa dan tenaga kami untuk peroleh ilmu yang tak ternilai daripada warga pasdec . mereka tak lekang memberikan kami ilmu yang amat bermakna dah kami harap, mereka halalkan segala-2nya yang ada dan ilmu yang mereka curahkan . banyak pengalaman yang tak ternilai yang aku dapat disana . yang baik jadikan teladan, yang buruk jadikan sempadan . aku pun harap mereka akan doakan kejayaan aku bersama nina, fakhrul dan amer yang jauh lagi mahu maju kehadapan . 

Bersama nina, amer dan fakhrul juga pengalaman yang paling best sekali . mereka memang superb best ! memang kawan yang baik dan walaupun kami baru kenal, terasa macam dah lame kenal . sedih juga sebab terpaksa berpisah dengan mereka semua . kalaulah kami dah sampai tahap bekerja sama-2, macam mana lah dunia kan ?? HAHAHAHA . memang best lah . duk merapu entah pape . aku dan nina jadi mangsa dan terpaksa tadah telinga dengar mereka *amer dan fakhrul duk merapu . haishh, sabo jew laa . memang superb laaa mereka semua . sampai mati pun, aku tak kan lupa dah pengalaman bersama mereka . akan menjadi ingatan  yang kukuh . 

Sempena entry yang terakhir di bulan April neyh, aku pun nak ucapkan terima kasih yang tak terhingga pada reader-2 yang telah membaca blog aku neyh . walaupun tak sehebat Hanis Zulaikha, hehehehe . kita kena jadi diri sendiri juga kan-2 ? hehehe . memang aku tak kan dapat putarkan masa untuk kembali pada memori yang indah di bulan April neyh tapi, sekurang-2 nyaa, aku ada something yang boleh dikongsi dengan korang semua . bulan April neyh juga aku jumpa someone yang aku adore selama neyh . HIHIHII . last-2 baru nak kenal kan ? hee . by the way, kami dah kawan dan still kawan jaa kut -,- sebab dia dah ada gf . but, its okay . never mind . kawan pun dah cukup . bab kata pepatah, kita mampu merancang, tuhan yang tentukan segalanya . apa-2 pun aku doakan kebahagian dia bersama gf dia yang jaug dimata dekat dihati tue . semoga bahagia yaa . aku pun turut happy :)

Apa-2 pun, ada yang sedih dan ada yang happy . setiap yang berlaku ada hikmah disebalik semua ini . doakan saja semuanya berjalan dengan lancar . semoga tuhan merahmati segala apa yang aku, warga Pasdec, nina, fakhrul, amir and my new friend, azrul buat . aku turut doakan kejayaan mereka didunia dan akhirat , insyaallah .

kenangan terindah aku sepanjang aku hidup single dan mereka yang huru hara kan hidup aku selama neyh .
p/s : korang, jangan lupakan aku yaa . semoga kita jumpa di lain hari dan jangan lupa ajak bila makan nasi minyak okay . ILY alll :)