14 April 2011

' Pelengkap Hidup '

 Excited + Happy + Meaningless 
Ya Allah, bersyukur nyaa aku sebab akhir nyaa jumpa juga lagu neyh aku dengar then terus jatuh hati dengan lagu neyh . sedap nyaa . sayu jaa dengar . memang berpuluh kali laa aku duk putar . mula-2, aku duk usha blog follower aku neyh . then, aku buka terus dengar lagu dia . aih, sedap laa pulak . sampai aku suruh Cik Nina tolong carikan . terima kasih Cik Nina walaupun kau tak sempat nak cari, aku dapat dah . so, tak payah susah-2 . hihihihiii . then, aku pun taip kat google lirik yang aku ingat then terus keluar . Eren ft Romi, Pelengkap Hidup tajuknyaa . thanks Google sebab jumpakan aku dengan lagu neyh . ILY so much ! hahaha . then, aku pun apa lagi, pegi Youtube, dengar then memang sahih laa lagu neyh . Alhamdulillah, syukur . 
p/s - kalau kita usaha, kita akan dapat yaa geng ! hihihihii *time dapat, kalau tak dapat, tak dak laa mau cakap cam neyh . hohoho

Aku bagai laut tak bertepi dan tak berkarang
Aku bagai bintang yang tak ditemani malam
Melihat dirimu ada senyum canda dan tawa
Yang membuat aku tak ingin pergi darimu

Teringat janji lamamu kepadaku
Teringat aku teringat
Teringat saat kau masih ada di sini
Temaniku sepanjang hari

Bila kau pergi jauh ingatlah aku
Bila ku di sampingmu peluk tubuhku
Bila kau rindu aku panggil namaku
Ku datang menemuimu

Peluk erat jasadku jangan lepaskan
Tetaplah kau di sini arungi malam
Karena hanya dirimu belahan jiwa
Pelengkapku di dunia




 terus dapat dengar !