16 April 2011

Me + Speechless

Kau ! kenapa kau ego sangat ! kenapa aku boleh jadi jatuh hati dekat kau haa ? kenapa mesti aku ? arrghhh ! sakit jiwa lah fikir semua neyh . aku dah cuba sedaya upaya mahu tahan perasaan cemburu aku tapi tak boleh :'( sedih nyaa rasa . pilu nya hati neyh tahu dak . kenapa mesti aku haaa ! *kadang-2 rasa mahu sepak jaa katil neyh bagi kaki sakit then tak boleh pergi mana-2, duduk rumah diam-2 dalam bilik ! hilangkan diri seketika . haiyoooo ! tapi bila fiikir balik, mahu sakit kaki aku neyh haa . spoil mood betul ahh . tertanya-2 lah, dia suka aku kew ? dia sayang aku kew ? tapi, dia ada ramai lagi perempuan yang perfect, cantik than me . better then me . tak mungkin lah dia in love dengan aku kan ?? emmm . aku tak harapkan dia dah . sumpah aku cakap . sebab nyaa, aku rasa aku bukan yang terbaik untuk dia . dia boleh cari yang lebih baik dari aku . yang boleh jaga dia . biarlah setahun kew, dua tahun kew aku single tapi yang pasti, aku bukan seorang yang mudah jatuh hati dan cinta . bagi aku, aku perlukan hubungan yang lama dan berkekalan dengan perkenalan yang indah dan elok permulaan asalnya . tapi, payah ! payah sangat nak cari lelaki yang betul memahami aku . aku neyh sebenarnya, mau apa haa ??? *kau mahu apa eda oi ! grrrrr . aku langsung tak memilih . even dulu pun, ex aku nothing . nak kata hebat macam orang lain, memang tak laah . biasa-2 saja . 

kalau nak buka cerita pasal dia pun, buat sakit hati laa . tapi, apa yang pasti, dia memang lelaki yang tak pernah bersyukur *neyh nak mula nangis neyh ! HAHA . klau ingatkan balik, sia-2 selama setahun lebih bersama dia macam aku buang masa . buang tenaga, buang kasih sayang, buang duit semua . haishhh, memang sakit hati laa geng ! dulu memang aku poyo duk tulis yang aku sayang dia tapi sekarang, bila fikir-2 balik, rasa sakit hati tue mencengkam diri . sedih pilu hati neyh sebab ditinggalkan kerana perempuan lain . memang tak sangka laa *ok, malas nak cak pasal neyh . habiskan tenaga aku jaa duk taip . tak guna la . sambung cerita sedih aku, hihihii . ingtkan, akhirnya mahu akhiri ke single lan aku neyh, tak menjadi juga . ingatkan, setelah sekian lama duk wat single kat FB tue, nak juga laa merasa in relation *poyo betul laaa kau ! HAHA . takpelah, ada jodoh tak kemana lah . rilex suda . bak kata kakak ofis aku, Kak Malissa dan Kak Nazihah, belajar rajin-2 dulu baru kejar cinta . beli dulu apa yang nak beli . bagi puaskan diri dulu . baru boleh cari yang terssyang . hihihihihii . apa-2 pun thanks pada semua yang ada untuk hidup aku . a thousand million hugs for you geng !

p/s - pada sidia tue, just tell me the truth . tak payah nak secret-2 daa . i am open, i am ok and i will accept everything ok . if u had another way to settle bout us, this, please tell me . hopefully . and if u already having your lover, i am pray for you and may God  blessing with thousand happiness ok . i will pray for you . finally, i do love you but its too late kan . sorry ! mwah, hugs !


- i dont know what to do :|