25 April 2011

~~Enjoy ~~

Alhamdulillah, aku selamat mendaftar Kamsis Politeknik tadi . walaupun berat hati tapi demi maa and ayah, aku sanggup. demi kebaikan kan ?? why not kan . semoga my maa and ayah doakan aku more-2 kat aku supaya exam akan datang, i will get the best result . insyaallah ! hihihihihii . tapi, aku duk luar pun, pointer tak lah teruk  tapi, ayah rasa aku boleh buat yang lebih dari tue . sebab tue dia ada alasan nak bagi aku duk Kamsis balik . tape laa . biar lah aku mengalah . mengalah tak bermakna kalah kan kan ?heeeeeeeee . 

Semalam, Y ada IM aku dekat FB . nak no fon aku .emmm, untuk apa lagi dia cari aku . aku dah bahagia selama 6 bulan neyh . dah rasa ok dan boleh terima kenyataan yang aku boleh hidup tampa dia . bukan payah pun . doa banyak-2 supaya lupakan dia then isikan masa lpang dengan buat something yang bermakna . ok paa . dah cukup lah . aku bagi tahu kak ana tadi, AKA akak opis neyh yang dia cari aku . then, kak ana kata, tak payah laa . nampak sangat lah dia tak boleh hidup jauh dari aku . emm, betul jugak laa . aku patut bersyukur sebab tak aku sekuat neh . Alhamdulillah (:

Blog kak Anna pun dah cantik . harap, bila aku dah tade kat Pasdec neyh lagi, sekurang-2 nya, aku tinggalkan something yang bermakna untuk depa ingat aku . sekurang-2 nya, tak ingat mana, sikit pun jadi laa . hehehehehe . kak lisa pun dah boleh edit sikit-2 . ok laa tue . nanti dah lama, ok laa tue . hihihihi . bila aku jauh nanti, aku boleh baca blog diorang jaa kalau rindu . tue aku pesan, jangan lupa nak update nanti yaa . rajin-2 laa menaip . so far, kak lisa rajin upadate blognya memandangkan menunggu hari-2 nyaa sebagai MAMA . seronoknyaa lah dia kan ? semoga kak lisa akan dapat baby comel-2 dan cantik-2 macam dia . hihihihii . for kak ana juga, update blog tue, rajin-2 then, yang nak gelanya, dia selalu update blog guna perkataan Hantu kak LImah Balik Rumah . contohnya, cer cite cer cite . HAHAHA . memang lawak laa . ily laaaa, mwahhh :)

ok, lunch hari neyh, makan nasi daun pisang dekat Zainy Partner tempat kerja kakde yang lama dulu . second time makan nasi daun pisang . ohh, best gila . kak ana jadi ketua nyaa . then kak lisa, kak jue, en nasim, abg afif then fakhrul . dapat lagi makan chicken varuval made from indian hand ! hahaha . sedap dowh ! best gila . sampai jilat jari neyh haaa . hahaha . next, depa p makan durian plak dah . neyh laa yang aku tak larat nyaa . kak lisa punya nakal pegi tonyoh durian dekat mulut aku . HAHAHAHA . dia punya gelak, mak ai . happy gila tengok diorang gelak cam tue . haha

 2 biji dibedal selepas makan nasi daun pisang . fuuyooo ! hahaha