03 April 2011

Lepas Geram :|

EGO, EGO DAN EGO .
fade up lah dengan ego lelaki . macam orang perempuan tak dak ego lak kan ?? asyik-2 kena mengalah . then bila nak baik semula, jual mahal pulak . kengkadang tak faham ohh . geram pun ada . buat baik salah, buat tataw pun salah . tak tahu dah nak buat apa . kita pun ada ego kita jugak . sampai aku call berkali-2 kali uhh tak mau jawap .  
DAH KENAPA ?? 
dah takde perasaan kesian kaa kat aku neyh haa duk bapa kali dail . call nak mintak maaf . bukan nak cakap panjang-2 pun . bila texting, tak mau reply . haaii, sabo jew laa :'(

then, after penat-2 call, duk rilex-2, boleh pulak texting cakap aku delete dia dalam FB. 
HAI, PERLI PAA . 
tak habis nak perli ohh . memang aku ada delete dia . tapi, sat jaa . bukan lama pun . lawak lah dia . hehehe . dah lah wat bebai paa kat aku tataw . tahu lah tengah sakit hati . tapi, agak-2 lah kan . then, menyakitkan diri . main sport then sampai muntah-2 . depan mata aku tue . tengok lah kawan-2, betapa keras hatinya dia bersama keras kepala dia berplus-2 . tak tahu daa macam mana nak buat . nak lebih-2 kang, kata apa pulak . bukan tak sayang, sayang paa . kalau tak, tak lah aku sebok-2 nak mintak maaf . bff kan ? kalau hilang, nak cari ganti pun payah . dah lama kawan, just go on lah . bukan sehari dua . 

agak-2, retak tak hati sidia ?? HEHEHEHE

JEALOUS ?? salah kew ? (mata keatas, tangan kedada)
aku akui, seorang yang kuat jealous . teramat . tapi, taklah sampai dia tak boleh nak hidup tampa aku kan ?? certain-2 thing yang berkaitan dengan perempuan, aku memang angin . entah lah, kengkadang rasa macam sakit jew hati neyh tengok dia duk keluar nan perempuan lain, duk texting dengan perempuan lain . haishh, macam mana neyh ?? nak control pun tak boleh ohh . dah memang semulajadi kuat jealous . aku kena cari lelaki yang kuat jealous jugak kut ?? hehe
ehh, korang nak tahu apa perasaan kalau lelaki jealous ?? BEST OHH . syok gila . nampak lah yang dia sayang kat kita. yang dia takmau kita buat sakit hati dia . haa, macam tue kan bagus . boleh tolerate each other . bila dia tak bagi kita buat something, same goes to him . dia pun tak boleh buat apa yang kita tak suka . macam tue baru dikatakan adil . kankan ??
baru lah rasa diri tue dihargai sikit . bukan nak ikut suka jaa .

satu lagi, jangan pulak ingat yang kaum hawa neyh kuat sabar boleh sabar selamanya . jangan kata "ish, melepas" , "menyesal lah" pulak kan kan ?? haaaa .
bila dah kaum hawa neyh buat something untuk kebaikan relation tue, try lah terima . jangan buat taktaw . kami sensitif . lembut . dah sedia maklum kan, hati kaum hawa neyh macam mana .
one day, bila kami dah menyepi, jangan ingat kami merajuk. tapi mati hati . dah malas nak layan dengan perangai macam budak-2 tue . yang penting, hari neyH aku kena kerja . ehh, asal pulak tetiba neyh eda ?? HAHAHAHA
padan muka kau ! 

P/S - kepada sidia tue, dah-2 laa merajuknya . cukup-2 lah . dah besaq-2 neyh tak mahu laa . admit my fault then iam wanna say SORRY for every single word that iam say . PEACE :) HEHEHEHE


FULLS OF LOVE, EDA .