08 April 2011

Birthday Girl Today !

Geng !! hari neyh 08 April ; birthday BFF tersayang aku, 
Tengku Puteri Intan Solehah Binti Tengku Ahmad .
SWEET 20TH !
fuhhh, panjang gila nak sebut nama dia . hehehe . btwy, Happy Birthday to you sayang . dia BFF tersayang aku bersama 2 lagi geng huga-2 aku, Siti and Yam . diorang banyak bantu aku dalam susah dan senang . tak mudah aku nak lupakan geng . 

SAYANG AHH KORANG .

For birthday GIRL, Happy Birthday to you . may GOD blessing you with your 'abang' . hehehehe .
semoga bahagia ke jinjang pelamin . Tahniah sebab terus berkekalan sampai sekarang . *mereka bertambah bahagia lani . Alhamdulillah . aku tumpang bahagia untuk mereka . As long their have for me . i love you so fucking damn much ahhh . nanti balik sana kita makan kek okengg ?? jengjalan sama-2 . tak sbar nak jumpa mereka . 'Put, eda harap BFF kita until forever . semoga tuhan memberkati hubungan persahabatan kita sampai akhir hayat . eda pun nak mintak maaf bebanyak kat Put kalau ada buat salah ! *ehh, macam hari raya laa pulak . hahahaha . its ok ! NVM lah . even papa pun jadi, kita still kawan okee ?? ILY + IMY so much . '

neyh laa birthday girl nyaa . CANTIK kan ?? semestinya . 



tengok kawan sapa, saya lah ! Fieyhermosa@blogspot.com :)


FULLS OF LOVE, EDA.